اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی
سرخط خبرها

قاسمی نژاد به دنبال جدایی از استقلال| امین در پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۹۸۸۴۲
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
قاسمی نژاد به دنبال جدایی از استقلال| امین در پرسپولیس؟
با حضور آمانوف در استقلال جایگاه امین قاسمی نژاد تنگ‌تر شده و این بازیکن از مدیران باشگاه خواسته رضایتنامه‌اش را برای حضور درتیم دیگری صادر کنند. آیا باشگاه استقلال با این درخواست موافقت خواهد کرد؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امین قاسمی نژاد بازیکنی بوده که به رغم نیمکت نشینی‌های پی درپی درنیم فصل اول، اما همواره مطیع تصمیم‌های کادرفنی بوده و تلاش کرده حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نکند. او که با هیاهوی بسیاری به استقلال آورده شد، شاید تصور می‌کرد به یکی از ارکان اصلی درخط آتش تیمش تبدیل شود، اما علاقه بیش از حد مجیدی به ژستد و از طرفی عملکرد غیرمنتظره یامگا درخط حمله سبب شد او به یک نیمکت نشین بزرگ دراستقلال تبدیل شود. حالا هم که چند هفته‌ای است پای ارسلان مطهری به گلزنی باز شده واز سویی آمانوف نیز که یک بازیکن هجومی است به تازگی به خدمت گرفته شده تا قاسمی نژاد بیش از هر زمان دیگری در فشار قرار بگیرد و خود را دور از ترکیب اصلی استقلال ببیند. این مهاجم در روز‌های اخیر به تناوب از مدیران باشگاه استقلال خواسته رضایتنامه‌اش را حتی به طور موقت هم که شده برای حضور درتیم‌های خواهانش صادر کنند تا او شانس حضور درترکیب اصلی را از دست ندهد. این پیشنهاد به اطلاع مجیدی هم رسیده و سرمربی استقلال هنوز پاسخی به درخواست قاسمی نژاد نداده است، اما به نظر می‌رسد به زودی مجیدی پیرامون این ماجرا نظر نهایی خود را به باشگاه اعلام خواهد کرد و تکلیف مهاجم آبی‌ها روشن خواهد شد. پیش بینی می‌شود که درنهایت با جدایی قاسمی نژاد برای نیم فصل موافقت شود، اما هنوز این موافقت به طور رسمی اعلام نشده است.

از باشگاه سپاهان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای جذب قاسمی نژاد یاد می‌شود. البته دراین میان باشگاه تراکتور نیز با قاسمی نژاد مذاکراتی داشته و به دنبال جلب رضایت این بازیکن است. شاید باشگاه استقلال درنهایت بتواند با استفاده از قاسمی نژاد بازیکن جدید دیگری را هم به خدمت بگیرد که باید دید سیاستگذاران استقلال درباره این ماجرا چه تدبیری خواهند اندیشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->